Doganogz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çıkmam demiyor ama bence bahane 3 yıl sürerse 3 yıl boyunca ziline basar kaçarım
sesli güldüm, hocam gidin tüm abonelikleri iptal ettirin eskimiş kira sözleşmesiyle gidip abonelikleri üstüne alamaz sahtesini düzenlerse sahtekarlıktan işlem yaptırırsınız