Doganogz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam normalde 2500 TL iken kiralar ben 1400 e verdim ve çıkıcak diye zam yapmayı dahi düşünmüyorum ama evim varken kiraya geçmem sizcede saçma olmaz mı ve 1400 e büyük şehirde merkezde ev bulabilir miyim sizce ?
Senin durumun farklı piyasanın yükselişi senide etkilediğinden kendi evine geçmek istiyorsun haklısın benim kızdığım diğer firsatcilar