tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mal sahiplerinin mağdur olduğu felan yok herkes piyasa yükselince nasıl kitlerim diye düşünmeye başladı şuan evi boşaltın dediği için evden çıkan arkadaşım yeni ev bulamayınca ailesini memlekete taşıdı kendisi işine devam ediyor (parkta yatıp kalkarak) bosalttiklari eve gelince yeniden kiraya verilmiş
Hocam normalde 2500 TL iken kiralar ben 1400 e verdim ve çıkıcak diye zam yapmayı dahi düşünmüyorum ama evim varken kiraya geçmem sizcede saçma olmaz mı ve 1400 e büyük şehirde merkezde ev bulabilir miyim sizce ?