• 07-08-2022, 15:19:16
    #1
    Satışa konulan çoğu şeyin ederinin altında satılması, talep görmemesi.
    Sorulan basit soruların dahi bir türlü cevap alamaması gibi şeylerden dolayı bunu soruyorum. Örneğin dün bir konu açtım: Bu konu , Türkiye'nin en büyük webmaster platformunda bu soruların birine dahi cevap verebilecek kimse nasıl çıkmaz?
    Ya da şu konu hakkında nasıl kimsenin bir bilgisi olmaz?
    Bilgisi olan illaki vardır fakat neden kimse dönüp cevap vermiyor sizce?
    Gün içinde konu açanlar olsun cevap verenler olsun nedense forumu aktif kullanan 100-150 kişi varmış gibi geliyor, hep aynı isimler çıkıyor karşıma.

    Amaç R10'u kötülemek değil yanlış anlaşılma olmasın, sadece ''En büyük wm platformu'' olarak adlandırılan sitede bu tarz basit soruların dahi cevabını bulamıyor olmak üzücü.

    Edit: Hala bu konudaki sorularıma yanıt arıyorum
  • 07-08-2022, 15:20:30
    #2
    R10 hala en iyi Webmaster platformu.
  • 07-08-2022, 15:22:00
    #3
    Berkayel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satışa konulan çoğu şeyin ederinin altında satılması, talep görmemesi.
    Sorulan basit soruların dahi bir türlü cevap alamaması gibi şeylerden dolayı bunu soruyorum. Örneğin dün bir konu açtım: Bu konu , Türkiye'nin en büyük webmaster platformunda bu soruların birine dahi cevap verebilecek kimse nasıl çıkmaz?
    Ya da şu konu hakkında nasıl kimsenin bir bilgisi olmaz?
    Bilgisi olan illaki vardır fakat neden kimse dönüp cevap vermiyor sizce?
    Gün içinde konu açanlar olsun cevap verenler olsun nedense forumu aktif kullanan 100-150 kişi varmış gibi geliyor, hep aynı isimler çıkıyor karşıma.

    Amaç R10'u kötülemek değil yanlış anlaşılma olmasın, sadece ''En büyük wm platformu'' olarak adlandırılan sitede bu tarz basit soruların dahi cevabını bulamıyor olmak üzücü.

    her şey ticarete dönmüş burada. ufak bir soruna bile ‘ücretli destek için pm’ diyorlar.

    Eksilerden eser kalmadı artık.

    edit: Türkiyenin en iyi wm forumu olduğu kesin
  • 07-08-2022, 15:24:40
    #4
    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her şey ticarete dönmüş burada. ufak bir soruna bile ‘ücretli destek için pm’ diyorlar.

    Eksilerden eser kalmadı artık.

    edit: Türkiyenin en iyi wm forumu olduğu kesin
    Türkiye'nin en iyisi olduğu bence de kesin, ama ne kadar iyi olduğu tartışılır diye düşünüyorum. Ben görmedim o zamanları fakat eskiden açılan konulara bakıyorum, adamlar çok karışık garip sorular sormuş, altına bir sürü kişi detaylı şekilde sorusunu cevaplamış açıklamış. Ben konuda belirttiğim gibi çok basit bir soru soruyorum 1 kişi bile cevap vermiyor, baktıysanız soru da gerçekten bir süredir sitesi olan biraz tecrübeli herkesin bilebileceği sorular
  • 07-08-2022, 15:26:15
    #5
    Aslında şöyle söylemek lazım, " Örneğin dün bir konu açtım: Bu konu " dediğiniz konu okunabilirlirliği o kadar zayıf ki şu an bile incelemeden bunu yazıyorum her şey karma karışık soru içerisinde onlarca soru var yani sana cevap verilmesi için sıfırdan her şeyi anlatılması gerekli, ya da diğer dediğin; "Ya da şu konu hakkında nasıl kimsenin bir bilgisi olmaz? " demişsin, ucu çok açık. WP ve TG giremeyip diğer yerlere girmen DNS ayarı olabilir, telefon hatası olabilir ISS anlık sorunu olabilir. VPN sorunu olabilir ucu o kadar açık ki, Google'a yazıp çıkan çözümleri değerlendirmen gerekir. Burda her konuya cevap bulmanı beklememen gerekiyor, ayağına değen taşı buraya yazarsan ne anlamı kalır ki formun?
  • 07-08-2022, 15:26:45
    #6
    İlk konu için konuşmak gerekirse bir sektör hakkında bütün detayları sormuşsunuz neredeyse. Resmen baştan sona rehberlik tarzı bir cevap gerekiyor. Hatta soruların içinde çok basit temel şeylerde var bir yerlerden okuyabileceğiniz şeklinde. Yanlış anlamayın sormakta tamamen özgürsünüz fakat bunların hepsinin cevaplanması zor. İkinci konuda ise birsürü etken olabilir wp ye giremiyorsunuz ama bir hata mı alıyorsunuz bağlanılıyor kısmında mı kalıyor ne oluyor hiçbir şey açık değil. Ayrıca r10 en iyi veya değil birden fazla forumda takılmanızı öneririm, özellikle ingilizce forumlar. Saygılar hocam.
  • 07-08-2022, 15:27:58
    #7
    Bu hakikatin doğruluk değeri, kolay kolay değişim göstermez.
  • 07-08-2022, 15:28:11
    #8
  • 07-08-2022, 15:29:13
    #9
    murqlegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında şöyle söylemek lazım, " Örneğin dün bir konu açtım: Bu konu " dediğiniz konu okunabilirlirliği o kadar zayıf ki şu an bile incelemeden bunu yazıyorum her şey karma karışık soru içerisinde onlarca soru var yani sana cevap verilmesi için sıfırdan her şeyi anlatılması gerekli, ya da diğer dediğin; "Ya da şu konu hakkında nasıl kimsenin bir bilgisi olmaz? " demişsin, ucu çok açık. WP ve TG giremeyip diğer yerlere girmen DNS ayarı olabilir, telefon hatası olabilir ISS anlık sorunu olabilir. VPN sorunu olabilir ucu o kadar açık ki, Google'a yazıp çıkan çözümleri değerlendirmen gerekir. Burda her konuya cevap bulmanı beklememen gerekiyor, ayağına değen taşı buraya yazarsan ne anlamı kalır ki formun?
    Oradaki onlarca sorunun hepsine birden cevap beklememiştim, herhangi bir soruyu bilen biri cevabını yazabilirdi diye düşünüyorum. Yazının karışık görünmesinin sebebi hiç bilgimin olmamasının getirdiği kafa karışıklığı ve nasıl soracağımı/belirteceğimi bilemem durumu. Ayrıca her zaman burada konu açsam da açmasam da Youtube Google gibi yerlerde sorularımın cevaplarını arıyorum, ayağıma değen taşı buraya yazıyorum gibi bir durum yok