Satışa konulan çoğu şeyin ederinin altında satılması, talep görmemesi.
Sorulan basit soruların dahi bir türlü cevap alamaması gibi şeylerden dolayı bunu soruyorum. Örneğin dün bir konu açtım: Bu konu , Türkiye'nin en büyük webmaster platformunda bu soruların birine dahi cevap verebilecek kimse nasıl çıkmaz?
Ya da şu konu hakkında nasıl kimsenin bir bilgisi olmaz?
Bilgisi olan illaki vardır fakat neden kimse dönüp cevap vermiyor sizce?
Gün içinde konu açanlar olsun cevap verenler olsun nedense forumu aktif kullanan 100-150 kişi varmış gibi geliyor, hep aynı isimler çıkıyor karşıma.

Amaç R10'u kötülemek değil yanlış anlaşılma olmasın, sadece ''En büyük wm platformu'' olarak adlandırılan sitede bu tarz basit soruların dahi cevabını bulamıyor olmak üzücü.

Edit: Hala bu konudaki sorularıma yanıt arıyorum