Aslında şöyle söylemek lazım, " Örneğin dün bir konu açtım:
Bu konu " dediğiniz konu okunabilirlirliği o kadar zayıf ki şu an bile incelemeden bunu yazıyorum her şey karma karışık soru içerisinde onlarca soru var yani sana cevap verilmesi için sıfırdan her şeyi anlatılması gerekli, ya da diğer dediğin; "Ya da
şu konu hakkında nasıl kimsenin bir bilgisi olmaz? " demişsin, ucu çok açık. WP ve TG giremeyip diğer yerlere girmen DNS ayarı olabilir, telefon hatası olabilir ISS anlık sorunu olabilir. VPN sorunu olabilir ucu o kadar açık ki, Google'a yazıp çıkan çözümleri değerlendirmen gerekir. Burda her konuya cevap bulmanı beklememen gerekiyor, ayağına değen taşı buraya yazarsan ne anlamı kalır ki formun?