her şey ticarete dönmüş burada. ufak bir soruna bile ücretli destek için pm diyorlar.
Eksilerden eser kalmadı artık.
edit: Türkiyenin en iyi wm forumu olduğu kesin
Türkiye'nin en iyisi olduğu bence de kesin, ama ne kadar iyi olduğu tartışılır diye düşünüyorum. Ben görmedim o zamanları fakat eskiden açılan konulara bakıyorum, adamlar çok karışık garip sorular sormuş, altına bir sürü kişi detaylı şekilde sorusunu cevaplamış açıklamış. Ben konuda belirttiğim gibi çok basit bir soru soruyorum 1 kişi bile cevap vermiyor, baktıysanız soru da gerçekten bir süredir sitesi olan biraz tecrübeli herkesin bilebileceği sorular