• 02-08-2022, 18:52:04
    #1
    merhabalar ben üniversite öğrencisiyim şu an yaz olduğu için rahatlıkla çalışabiliyorum
    ama üniversite varken çalışabileceğim kurumsal böyle en azından paramı ıkarabileceğim bir yer var mı şok avm dediler ama başka var mı
  • 02-08-2022, 18:53:18
    #2
    eğer grafik, yazılım vs. iyiyseniz yazılım şirketinde part time çalışabilirsiniz.
    Eğer yoksa cafe de genelde garson olursunuz.
  • 02-08-2022, 18:55:12
    #3
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer grafik, yazılım vs. iyiyseniz yazılım şirketinde part time çalışabilirsiniz.
    Eğer yoksa cafe de genelde garson olursunuz.
    hocam böyle kafe istemiyorum çünkü hak olanı vermiyorlar kurumsal arıyorum
  • 02-08-2022, 18:57:21
    #4
    LOTUSLİSANS.COM
    Hocam hangi ilde üniversiteye gidiyorsan önce ajanslarda veya şirketlerde junior adı altında biraz ayak işleri yaparsın. Çok değil aradan 2-3 sene geçtikten sonra orda yaptığın işlerin sana ne kadar çok şey kattığını görürsün

    Ek olarak: üniversitenin sks si her dönem ilana çıkar kısmi zamanlı öğrenci çalıştırır. Oraya da başvurabilirsin.
  • 02-08-2022, 18:59:19
    #5
    whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hangi ilde üniversiteye gidiyorsan önce ajanslarda veya şirketlerde junior adı altında biraz ayak işleri yaparsın. Çok değil aradan 2-3 sene geçtikten sonra orda yaptığın işlerin sana ne kadar çok şey kattığını görürsün

    Ek olarak: üniversitenin sks si her dönem ilana çıkar kısmi zamanlı öğrenci çalıştırır. Oraya da başvurabilirsin.
    afyonda mimarlık okuyorum böyle bir şehirde olacağına inanmıyorum nasıl bulabilirim acaba
  • 02-08-2022, 19:00:22
    #6
    LOTUSLİSANS.COM
    furkanvl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    afyonda mimarlık okuyorum böyle bir şehirde olacağına inanmıyorum nasıl bulabilirim acaba
    Afyon gelişmiş bi şehir hocam eminim bulursun, hiç bulamazsan remote projelere katılırsın biraz araştırmayla zor değil, ama kolay da değil
  • 02-08-2022, 20:39:20
    #7
    Fabrikada iş çok hocam. Hak konusu da baya iyi 2 ay paranı biriktir.
  • 20-08-2022, 21:55:01
    #8
    ilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fabrikada iş çok hocam. Hak konusu da baya iyi 2 ay paranı biriktir.
    hocam öğrenciyim beni fabrikaya kim alsın derslerim saat öğlen 1 de başlıyor 6 da bitiyor tam günün arasında part time iş bulmam lazım