Hocam hangi ilde üniversiteye gidiyorsan önce ajanslarda veya şirketlerde junior adı altında biraz ayak işleri yaparsın. Çok değil aradan 2-3 sene geçtikten sonra orda yaptığın işlerin sana ne kadar çok şey kattığını görürsün

Ek olarak: üniversitenin sks si her dönem ilana çıkar kısmi zamanlı öğrenci çalıştırır. Oraya da başvurabilirsin.