nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer grafik, yazılım vs. iyiyseniz yazılım şirketinde part time çalışabilirsiniz.
Eğer yoksa cafe de genelde garson olursunuz.
hocam böyle kafe istemiyorum çünkü hak olanı vermiyorlar kurumsal arıyorum