• 01-08-2022, 17:32:15
    #1
    Merhabalar bir fabrikada çalışıyorum. Bir gelecek kurmam için birikim yapmam şart ama parayı nasıl biriktirebilirim. Neye yatırabilirim . Direkt TL olarak banka hesabında durması daha mı iyi yoksa aldığım parayı bir şeye çevirmeli miyim ?
  • 01-08-2022, 17:33:15
    #2
    Enflasyon olan para birimine yatırım yapmak zarardan başka bir şey değil, en garantisi altın olacaktır.
  • 01-08-2022, 17:34:01
    #3
    Instagram mavi tik✅
    ben kur korumalı mevduat yapıyorum hem enflasyondan etkilenmiyor hemde faizden her şekilde kazanıyorsun
  • 01-08-2022, 17:34:36
    #4
    umutkrcm26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar bir fabrikada çalışıyorum. Bir gelecek kurmam için birikim yapmam şart ama parayı nasıl biriktirebilirim. Neye yatırabilirim . Direkt TL olarak banka hesabında durması daha mı iyi yoksa aldığım parayı bir şeye çevirmeli miyim ?
    Eskiden özel güvenlik görevlisiydim. Genelde paranın nakit olarak durması pek uygun olmuyor.
    uzun vadeli birikim ise altın olabilir. Aklınızda bir plan proje var ise ona yavaş yavaş yatırıma başlayabilirsiniz.

    Borsa, coin gibi yerlere girmeyin. Ben her ay makina alıyordum şimdi hayalimdeki işi yapıyorum
  • 01-08-2022, 17:35:06
    #5
    TL bu saatten sonra zor toparlanır ...
  • 01-08-2022, 17:36:30
    #6
    Bana da en garantisi fiziki altın gibi geliyor hocam, diğer türlü banka hesabında duran para bir şekilde harcanıyor. Birikim olarak fiziki altın tercih ediyorum şu anlık
  • 01-08-2022, 17:36:58
    #7
    aynı fikirdeyim bende bes yaptırdım altın fonu aylık 500 , 500 atıyorum. en azından kendi işimden bir sorun çıksa da ileride toplu para geçer elime
  • 01-08-2022, 17:37:10
    #8
    Fiziki altın...
  • 01-08-2022, 17:40:56
    #9
    Sosyal Medya Yönetimi 🚀
    bende altın yapıyorum hocam 5.500₺ alıyorum asgari daha 18 yaşındayım aylık 2-3K altın alıyorum