Merhabalar bir fabrikada çalışıyorum. Bir gelecek kurmam için birikim yapmam şart ama parayı nasıl biriktirebilirim. Neye yatırabilirim . Direkt TL olarak banka hesabında durması daha mı iyi yoksa aldığım parayı bir şeye çevirmeli miyim ?