umutkrcm26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar bir fabrikada çalışıyorum. Bir gelecek kurmam için birikim yapmam şart ama parayı nasıl biriktirebilirim. Neye yatırabilirim . Direkt TL olarak banka hesabında durması daha mı iyi yoksa aldığım parayı bir şeye çevirmeli miyim ?
Eskiden özel güvenlik görevlisiydim. Genelde paranın nakit olarak durması pek uygun olmuyor.
uzun vadeli birikim ise altın olabilir. Aklınızda bir plan proje var ise ona yavaş yavaş yatırıma başlayabilirsiniz.

Borsa, coin gibi yerlere girmeyin. Ben her ay makina alıyordum şimdi hayalimdeki işi yapıyorum