• 30-07-2022, 07:38:15
    #1
    Merhaba hayırlı sabahlar hocam nasılsınız,

    Hocam yeni teklif vermeye başladım sormak istediğim sorular var.

    Teklif verdim bu işi ben kazandım logosu kazanan kişiye mı çıkıyor.

    1 kişi randevuya aldım dönüş yapmıyor bu ne olucak.

    Yapılan işten alınan komisyon varmı.

    Tavsiyeniz varmı.

    3 kişi ile anlaştım gün verdiler yaptirmazlarsa ne olucak.
  • 30-07-2022, 07:42:00
    #2
    Armut uygulamasının sağlıklı calıstıgını düşünmüyorum,üye olmadan önce her gün yüzlerce ilan düşüyordu,üye oldum haftada 1 tane düşmeye başladı,müşteriler tekliflere cevap bile yazmıyor fake ilanın çok oldugunu düşünüyorum.Yani sorduğunuz her sorunun cevabı aynı her durumda sadece teklif ücretlerinizin yandığıyla kalacaksınız hocam
  • 30-07-2022, 07:42:47
    #3
    Armut ooo
    Kalpazanların kol gezdiği yer , lütfen dikkat edin.
    Hizmet verenler üye oluyor , sonra hizmet almak isteyenlerin bilgilerini satıyorlar falan. Enteresan bi yer.
  • 30-07-2022, 07:48:54
    #4
    Atacbala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Armut uygulamasının sağlıklı calıstıgını düşünmüyorum,üye olmadan önce her gün yüzlerce ilan düşüyordu,üye oldum haftada 1 tane düşmeye başladı,müşteriler tekliflere cevap bile yazmıyor fake ilanın çok oldugunu düşünüyorum.Yani sorduğunuz her sorunun cevabı aynı her durumda sadece teklif ücretlerinizin yandığıyla kalacaksınız hocam
    Teklif ücreti önemli değil hocam küçük rakamlar bulunduğum sektör.


    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Armut ooo
    Kalpazanların kol gezdiği yer , lütfen dikkat edin.
    Hizmet verenler üye oluyor , sonra hizmet almak isteyenlerin bilgilerini satıyorlar falan. Enteresan bi yer.
    Kime satıyor hocam
  • 30-07-2022, 07:54:46
    #5
    Dadas25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teklif ücreti önemli değil hocam küçük rakamlar bulunduğum sektör.




    Kime satıyor hocam
    X kişisi üye oluyor
    Y kişisine satıyor. ( yaşandı )
  • 30-07-2022, 08:01:24
    #6
    Hayatımda gördüğüm en saçma sisteme sahip uygulama
  • 30-07-2022, 08:14:23
    #7
    Kapalı kutu bir sistem. Teklifler havata gidiyor, çok fazl sahte ilan var. Tekliflere para vermekten yaptığınız işin karı kalmıyor.
  • 30-07-2022, 09:43:38
    #8
    Üyeliği durduruldu
    kullanıyorum. teklif yerine direk iletişime geçip işlem yapma ya çalış. sistem üzerinden seni arayabiliyorlar ya da sen arayabiliyorsun.
    ben şahsen öyle yapıyorum.