Armut uygulamasının sağlıklı calıstıgını düşünmüyorum,üye olmadan önce her gün yüzlerce ilan düşüyordu,üye oldum haftada 1 tane düşmeye başladı,müşteriler tekliflere cevap bile yazmıyor fake ilanın çok oldugunu düşünüyorum.Yani sorduğunuz her sorunun cevabı aynı her durumda sadece teklif ücretlerinizin yandığıyla kalacaksınız hocam