Atacbala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Armut uygulamasının sağlıklı calıstıgını düşünmüyorum,üye olmadan önce her gün yüzlerce ilan düşüyordu,üye oldum haftada 1 tane düşmeye başladı,müşteriler tekliflere cevap bile yazmıyor fake ilanın çok oldugunu düşünüyorum.Yani sorduğunuz her sorunun cevabı aynı her durumda sadece teklif ücretlerinizin yandığıyla kalacaksınız hocam
Teklif ücreti önemli değil hocam küçük rakamlar bulunduğum sektör.


OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Armut ooo
Kalpazanların kol gezdiği yer , lütfen dikkat edin.
Hizmet verenler üye oluyor , sonra hizmet almak isteyenlerin bilgilerini satıyorlar falan. Enteresan bi yer.
Kime satıyor hocam