bi banka bunların peşine düşmez,ne olursa olsun.ortada 2 ihtimal var sadece ; ya çalışanlarından birisi burada,aramızda ve o şikayet etti.yada burdan herhangi birisi size kıl oldu ve şikayet etdi.şikayet harici böyle bişeyin olma ihtimali,bizim ülkede dahi imkansıza yakın
valla hocam burada varlar bencede çünkü googlede arasan dahi cikmaz heralde bana R10.Net sitesinde ibaninizi paylasmissiniz dedi direkt site ismi soyledi yani
Ticari olmayan hesapta fazla sayıda hareketlilik olabilir şahıs şirketimiz yoksa gelen ödemelerde açıklamalarda kapora su ücret bu ücret gibi açıklamalar mevcut ise hesabınızı kapatabilirler bilginiz olsun
Esnafiz, bireysel enpara hesabi açtık. Ardindan yaklaşık 4-5 ay eft havale icin kullandik yuksek miktarlar gönderdik. Bir sabah baktim hesabi banlamislar girilmiyor. Aradik sorduk nedensiz bir şekilde sebebini söyleyemiyoruz diyip kalan paranızı şubeden alırsınız diyerek kapattılar. Ticaret yapana bile bu muamele yapılıyor. Kurumsal hesap açtıralım dedik o halde resmen blackliste eklemişler, hiçbir şekilde kendileriyle çalışılamayacakmış