bi banka bunların peşine düşmez,ne olursa olsun.ortada 2 ihtimal var sadece ; ya çalışanlarından birisi burada,aramızda ve o şikayet etti.yada burdan herhangi birisi size kıl oldu ve şikayet etdi.şikayet harici böyle bişeyin olma ihtimali,bizim ülkede dahi imkansıza yakın
valla hocam burada varlar bencede çünkü googlede arasan dahi cikmaz heralde bana R10.Net sitesinde ibaninizi paylasmissiniz dedi direkt site ismi soyledi yani