• 25-07-2022, 21:55:17
    #1
    Platin üye
    20dk önce polis akademisi ücretini yatırdım baÅŸvuru yaptım aÅŸamalardan geçip polis olacağım inÅŸalllah 😂
    R10 da iş yapabilirmiyim ek olarak ? Hiç denk gelmedim polis abilere yasakmı?
  • 25-07-2022, 21:56:08
    #2
    kendi adınıza işlem yapmayın hocam ödeme konularında mesai harici kalan vaktinizde yapabilirsiniz
  • 25-07-2022, 21:56:43
    #3
    Hakkında hayırlısı olsun
  • 25-07-2022, 21:57:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    burada 1 komiser 3 tane de polis memuru arkadaşım var iş yaptığım ödemeleri eşlerinin adına alıyorlar genelde
  • 25-07-2022, 21:59:31
    #5
    ladinmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burada 1 komiser 3 tane de polis memuru arkadaşım var iş yaptığım ödemeleri eşlerinin adına alıyorlar genelde
    Uyanıklarmış tez zamanda fark edilmeleri dileğiyle.
    • norahbutlean
    norahbutlean bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 25-07-2022, 22:01:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyanıklarmış tez zamanda fark edilmeleri dileğiyle.
    Niye onlar burda para kazanamaz diye bir kuralmi var neden insanların düşmesini bukadar çok istiyorsunuz?
  • 25-07-2022, 22:01:57
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyanıklarmış tez zamanda fark edilmeleri dileğiyle.
    Millet alın teriyle ekmek parasını kazanıyor hocam niye böyle bir tepki verdiniz ki? hoş olmadı.
  • 25-07-2022, 22:03:24
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyanıklarmış tez zamanda fark edilmeleri dileğiyle.
    insanların mesai dışı yaptığı işlerin aslında yasal olması gerekir yıllardır çok polis tanırım ek iş yapmak zorunda kalan.. bazen insanlar aldıkları maaş ile evlerini geçindiremeyebilir. yıllarca taksicilik yapan polis bir abimiz vardı gece taksiye çıkardı.. insanların refah seviyesi üzerine tartışmak yerine hatta 2-3 iş yapmak zorunda bırakılmalarını tartışmayıp mesai saatleri dışında yaptıkları basit 3-5 iş için ''TEZ ZAMANDA FARK EDİLMELERİ DİLEĞİYLE'' yazmanız acayip garip.
  • 25-07-2022, 22:10:12
    #9
    Forumda askerde çok var