20dk önce polis akademisi ücretini yatırdım baÅŸvuru yaptım aÅŸamalardan geçip polis olacağım inÅŸalllah 😂
R10 da iş yapabilirmiyim ek olarak ? Hiç denk gelmedim polis abilere yasakmı?
Ben iÅŸ yapabilirmiyim olursam?
14
●772
- 25-07-2022, 21:55:17
- 25-07-2022, 21:57:00Üyeliği durdurulduburada 1 komiser 3 tane de polis memuru arkadaşım var iş yaptığım ödemeleri eşlerinin adına alıyorlar genelde
- 25-07-2022, 21:59:31Uyanıklarmış tez zamanda fark edilmeleri dileğiyle.ladinmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülenorahbutlean bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 25-07-2022, 22:01:40Üyeliği durdurulduNiye onlar burda para kazanamaz diye bir kuralmi var neden insanların düşmesini bukadar çok istiyorsunuz?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2022, 22:01:57Millet alın teriyle ekmek parasını kazanıyor hocam niye böyle bir tepki verdiniz ki? hoş olmadı.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2022, 22:03:24Üyeliği durdurulduinsanların mesai dışı yaptığı işlerin aslında yasal olması gerekir yıllardır çok polis tanırım ek iş yapmak zorunda kalan.. bazen insanlar aldıkları maaş ile evlerini geçindiremeyebilir. yıllarca taksicilik yapan polis bir abimiz vardı gece taksiye çıkardı.. insanların refah seviyesi üzerine tartışmak yerine hatta 2-3 iş yapmak zorunda bırakılmalarını tartışmayıp mesai saatleri dışında yaptıkları basit 3-5 iş için ''TEZ ZAMANDA FARK EDİLMELERİ DİLEĞİYLE'' yazmanız acayip garip.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle