ladinmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burada 1 komiser 3 tane de polis memuru arkadaşım var iş yaptığım ödemeleri eşlerinin adına alıyorlar genelde
Uyanıklarmış tez zamanda fark edilmeleri dileğiyle.