Uyanıklarmış tez zamanda fark edilmeleri dileğiyle.
insanların mesai dışı yaptığı işlerin aslında yasal olması gerekir yıllardır çok polis tanırım ek iş yapmak zorunda kalan.. bazen insanlar aldıkları maaş ile evlerini geçindiremeyebilir. yıllarca taksicilik yapan polis bir abimiz vardı gece taksiye çıkardı.. insanların refah seviyesi üzerine tartışmak yerine hatta 2-3 iş yapmak zorunda bırakılmalarını tartışmayıp mesai saatleri dışında yaptıkları basit 3-5 iş için ''TEZ ZAMANDA FARK EDİLMELERİ DİLEĞİYLE'' yazmanız acayip garip.