• 22-07-2022, 18:14:15
    #1
    Telefonumun ekranı gitti görüntü gelmiyor. Piyasadaki camlar 700tl civarı fakat uyguna buldum bu site güvenilir mi? Herhangi bir sıkıntı çıkar mı?
  • 13-12-2022, 11:40:57
    #2
    almayın beyler buradan bunlar kargo firması ile anlaşmalı sanırım bir tane de yan sitesi var aynen bu şekil alışveriş yaptım ucuz diye bozuk ürün yolladılar uğraşmadım touch id ile. benim anladığım bozuk malları alışveriş yapana satıyorlar geri yollama vs derken alışveriş ettiğin ürün fiyatından giden gelen kargoyu kesip eksik para yatırıyorlar 100 150 tl gibi devletin buna el atması lazım güzel paralar dönüyor
  • 20-07-2023, 19:24:36
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar ben bu firmadan alışveriş yaptım eminönünde tarihi bir hanın içinde çay içmeden göndermediler normalde ekran almıştım çayımı içerken ekranı taktırma konusunda yardımcı da oldular adamlar yan sanayi ve Orjinal ürün satıyorlar ben aldıklarımda sorun yaşamadım