Arkadaşlar ben bu firmadan alışveriş yaptım eminönünde tarihi bir hanın içinde çay içmeden göndermediler normalde ekran almıştım çayımı içerken ekranı taktırma konusunda yardımcı da oldular adamlar yan sanayi ve Orjinal ürün satıyorlar ben aldıklarımda sorun yaşamadım