almayın beyler buradan bunlar kargo firması ile anlaşmalı sanırım bir tane de yan sitesi var aynen bu şekil alışveriş yaptım ucuz diye bozuk ürün yolladılar uğraşmadım touch id ile. benim anladığım bozuk malları alışveriş yapana satıyorlar geri yollama vs derken alışveriş ettiğin ürün fiyatından giden gelen kargoyu kesip eksik para yatırıyorlar 100 150 tl gibi devletin buna el atması lazım güzel paralar dönüyor