• 18-07-2022, 18:06:03
    #1
    Merhabalar yakın zamanda yurtdışı iPhone 12 64 gb almayı düşünüyorum siz olsanız 10.000 TL gibi bir fiyata bu telefonu tercih eder misiniz?

    Telefon imei uzatarak kullanacağım sizce sorun olur mu?
  • 18-07-2022, 18:06:55
    #2
    bende pro max 13 kullanıyorum ya sıkıntı yok
  • 18-07-2022, 18:07:25
    #3
    10.000tl ise birde pasaport kaydı yaptırırsanız mantıklı.
  • 18-07-2022, 18:10:21
    #4
    XS Max kullanıyorum, 12 Pro YD alacağım.
    • hizmetsatisi
    hizmetsatisi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-07-2022, 18:20:10
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    XS Max kullanıyorum, 12 Pro YD alacağım.
    imei sürekli değiştirilebiliyor mu hocam?
  • 18-07-2022, 18:26:59
    #6
    Kelebek35Masal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende pro max 13 kullanıyorum ya sıkıntı yok
    sürekli uzatıyormusunuz yoksa pasaport kaydı mı yaptırdınız hocam birde mümkünse nerden aldığınızı söylermisiniz
  • 18-07-2022, 18:31:33
    #7
    razor94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imei sürekli değiştirilebiliyor mu hocam?
    iPhone cihazlar da imei sabittir, değiştirilmez. Varolan imei üzerinden telefon yurtdışı ise tek seferlik pasaport kaydı veya 2-4-8-10 -12 aylar şeklinde uzatma yapabiliyorsunuz.
    • razor94
    • hizmetsatisi
    razor94 ve hizmetsatisi bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 18-07-2022, 18:33:29
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone cihazlar da imei sabittir, değiştirilmez. Varolan imei üzerinden telefon yurtdışı ise tek seferlik pasaport kaydı veya 2-4-8-10 -12 aylar şeklinde uzatma yapabiliyorsunuz.
    12 ay sonra bitiyor mu uzatma hakkı?
  • 18-07-2022, 18:36:23
    #9
    MFK
    🌟 CEPTELEFON DÜNYASI 🌟
    Bal gibide Alınır Yardımcı Olabilirim ama 10000₺ ye KALMADI. 4Ay kayıtlı+ e sim de yaparsanız her yıl 8ay kayıtlı 4aylık geçici kayıt almanız yeterli .