Merhabalar yakın zamanda yurtdışı iPhone 12 64 gb almayı düşünüyorum siz olsanız 10.000 TL gibi bir fiyata bu telefonu tercih eder misiniz?
Telefon imei uzatarak kullanacağım sizce sorun olur mu?
Yurtdışı iPhone 12 Alınır Mı?
13
●678
- 18-07-2022, 18:06:03
- 18-07-2022, 18:10:21XS Max kullanıyorum, 12 Pro YD alacağım.hizmetsatisi bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 18-07-2022, 18:20:10imei sürekli değiştirilebiliyor mu hocam?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2022, 18:26:59sürekli uzatıyormusunuz yoksa pasaport kaydı mı yaptırdınız hocam birde mümkünse nerden aldığınızı söylermisinizKelebek35Masal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2022, 18:31:33iPhone cihazlar da imei sabittir, değiştirilmez. Varolan imei üzerinden telefon yurtdışı ise tek seferlik pasaport kaydı veya 2-4-8-10 -12 aylar şeklinde uzatma yapabiliyorsunuz.razor94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülerazor94 ve hizmetsatisi bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
- 18-07-2022, 18:33:2912 ay sonra bitiyor mu uzatma hakkı?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4Ay kayıtlı+ e sim de yaparsanız her yıl 8ay kayıtlı 4aylık geçici kayıt almanız yeterli .