Kelebek35Masal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende pro max 13 kullanıyorum ya sıkıntı yok
sürekli uzatıyormusunuz yoksa pasaport kaydı mı yaptırdınız hocam birde mümkünse nerden aldığınızı söylermisiniz