Merhabalar yakın zamanda yurtdışı iPhone 12 64 gb almayı düşünüyorum siz olsanız 10.000 TL gibi bir fiyata bu telefonu tercih eder misiniz?

Telefon imei uzatarak kullanacağım sizce sorun olur mu?