• 18-07-2022, 17:00:47
    #1
    Günlük forumda da 1-2 kişi pozitifim diye yazdıklarını görüyorum. En son tabloda haftalık 117 bin yazıyor. Sizde ve çevrenizde durumlar nasıl? Tam bitti gitti derken 🥹
  • 18-07-2022, 17:02:01
    #2
    Çekirdek ailem şu anda corona, şu sıralar aşırı arttığını düşünüyorum. Her ne kadar yasaklar çok gevşetilmiş ve insanlar dikkat etmiyor olsa da kişisel önlemlerin alınması gerekiyor.
  • 18-07-2022, 17:03:23
    #3
    vigivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çekirdek ailem şu anda corona, şu sıralar aşırı arttığını düşünüyorum. Her ne kadar yasaklar çok gevşetilmiş ve insanlar dikkat etmiyor olsa da kişisel önlemlerin alınması gerekiyor.
    Hastalığı geçirme durumu hafif mi hocam? Çok geçmiş olsun.
  • 18-07-2022, 17:04:26
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Annemin testi pozitif çıktı aynı yerlere gittiğimiz halde ben negatif çıktım o pozitif çıktı anlam veremiyorum. Aşırı derecede arttı bence tablolara çok yansımıyor diye düşünüyorum.
  • 18-07-2022, 17:05:40
    #5
    roketdigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Annemin testi pozitif çıktı aynı yerlere gittiğimiz halde ben negatif çıktım o pozitif çıktı anlam veremiyorum. Aşırı derecede arttı bence tablolara çok yansımıyor diye düşünüyorum.
    Çok geçmiş olsun hocam 😞 İnşallah hafif atlatıyordur
  • 18-07-2022, 17:06:58
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hastalığı geçirme durumu hafif mi hocam? Çok geçmiş olsun.
    Sağ olun hocam, annem ilk 6-7 gününü ağır geçirdi ancak şimdi toplardı, diğerleri daha hafif geçiriyor gibi.
  • 18-07-2022, 17:28:42
    #7
    Ortalık 56 olmuş.. Bugün 2 çok yakın arkadaşımın testi daha pozitif..