roketdigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Annemin testi pozitif çıktı aynı yerlere gittiğimiz halde ben negatif çıktım o pozitif çıktı anlam veremiyorum. Aşırı derecede arttı bence tablolara çok yansımıyor diye düşünüyorum.
Çok geçmiş olsun hocam 😞 İnşallah hafif atlatıyordur