vigivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çekirdek ailem şu anda corona, şu sıralar aşırı arttığını düşünüyorum. Her ne kadar yasaklar çok gevşetilmiş ve insanlar dikkat etmiyor olsa da kişisel önlemlerin alınması gerekiyor.
Hastalığı geçirme durumu hafif mi hocam? Çok geçmiş olsun.