Bu adımdan sonra ne yapılıyor internetten araştırdım ama pek fikir sahibi olmadığım için anlayamadım tam olarak. 🫠
Daha önce patent başvurusu yaptıysanız yardım eder misiniz? 🤓
ETEBSye dilekçe vs. yollanıyor sanırım nasıl yollanıyor ve dilekçe içeriği nedir bilemedim.
Gelen Mail:

