Büyük ihtimalle patent başvurusu yayına alındı ve itiraz süresi vs. bu bilgilendirmeler yapıldı. Sisteme girip görebilir veya marka araştırma kısmından özetini görebilirsiniz hocam.
Edit: Eğer durum böyleyse 2 ay içerisinde itiraz gelmezse onay bilgisi tarafınıza iletilip patent ücretini ödemeniz gerekecek. Dilekçe vs. gerekmiyor diye biliyorum.
Şu an ödeme yapmam bekleniyor sanırım.