Merhaba. Patent başvurusu yaptım 2 ay kadar önce. Sonrasında ücretini ödedim. Tarafıma 10 gün önce mu mail gelmiş.

Bu adımdan sonra ne yapılıyor internetten araştırdım ama pek fikir sahibi olmadığım için anlayamadım tam olarak. 🫠

Daha önce patent başvurusu yaptıysanız yardım eder misiniz? 🤓

ETEBS’ye dilekçe vs. yollanıyor sanırım nasıl yollanıyor ve dilekçe içeriği nedir bilemedim.

Gelen Mail: