Merhaba. Patent başvurusu yaptım 2 ay kadar önce. Sonrasında ücretini ödedim. Tarafıma 10 gün önce mu mail gelmiş.
Bu adımdan sonra ne yapılıyor internetten araştırdım ama pek fikir sahibi olmadığım için anlayamadım tam olarak. 🫠
Daha önce patent başvurusu yaptıysanız yardım eder misiniz? 🤓
ETEBSye dilekçe vs. yollanıyor sanırım nasıl yollanıyor ve dilekçe içeriği nedir bilemedim.
Gelen Mail: