• 15-07-2022, 16:28:32
    #10
    Bende letgoda zamanında farklı ürünler al sat yaptım. Bazen fiyatı en dip koyuyorsunuz yine de indirim istiyorlar. Şahsen indirimsiz fiyat ekleyin zaten indirimle fiyatı düşük teklif edecekler. Dip fiyat koyunca pek değişmiyor insanlar psikolojik olarak indirimli fiyat bakıyor, indirim bekliyor. Halbuki biraz araştırsa belki sizin verdiğiniz fiyat zaten en makulü.
  • 15-07-2022, 16:32:16
    #11
    kripto paranın düşüşü ile miningcilerin sayısı azaldı. Mining yapılmayanlar da dahil tüm ekran kartlarının fiyatlarına da yansıdı bu. geçen sene 2. elde 2019 model 10bin liralık kartı şu anda çok rahat 4800'e bulabiliyoruz. Çünkü ondan daha performanslı 2021 kartların sıfırı şu anda 6bin lira.
  • 15-07-2022, 16:34:19
    #12
    Üstadım istesek de istemesek de piyasa gerçekten süper ötesi düştü.
    Ayrıca sana şunu da söyleyeyim. Şehir efsanesi değil. Başkasından duyma anlatım değil.

    Kendim 2-3 sene önceki piyasa çakılmasından sonra, elimdeki RX580 kartları 1000₺'den zorla sattım.
    Yaklaşık 6 ay önce piyasa zirvedeyken. Son kalan 3 karı 24.000₺'ye yine ben sattım.

    Şuna emin ol. Satmadığın her gün için pişman olacaksın. İhtiyacın yoksa paraya. Dursun koy kenarı. Tavsiyem bu yönde.
    Daha dün 1 tane kart aldım. Elden görerek. Test ederek. Oyuncu PC'den sökerek. Faturalı. Ama garantisi dolmuş.
    nvidia 1660TI = 4000₺ Nakit
  • 15-07-2022, 16:36:39
    #13
    Letgo ölücü ve ikinci el ürünü sıfırından fazlaya satmaya çalışan uyanıklarla dolu 😄😄😄
  • 15-07-2022, 16:42:07
    #14
    Qui non proficit, deficit
    Maalesef öyle hocam
  • 15-07-2022, 16:43:18
    #15
    Genelde bu tarz ölücülerde, A1 Türkçesi bile mevcut olmuyor. En fazla dikkatimi çeken o kısım.
  • 15-07-2022, 17:11:28
    #16
    Letgo’da sarı sitedeki kişiler de aynı. 4000 TL’ye koyduğum cihaza sarı sitede 2000 TL olur mu yazanlar var. 5K’lık ürüne 4K olur mu diyenler var.