Arkadaşlar aylardır satmaya çalıştığım MSI Gaming X 1050Tİ bir kartım var, ilkin biraz pahalıya koydum 2800 gibi bir fiyata, en son şu an 2200e düşürdüm piyasanın en dibi bu zaten aşağısı ya tek fanlı ya başka marka veya arızası olan kartlar.
Buna rağmen letgoda sürekli şöyle mesajlar alıyorum,
Bu da satmaya çalıştığım başka bir ürün için,