• 15-07-2022, 16:24:07
    #1
    Arkadaşlar aylardır satmaya çalıştığım MSI Gaming X 1050Tİ bir kartım var, ilkin biraz pahalıya koydum 2800 gibi bir fiyata, en son şu an 2200e düşürdüm piyasanın en dibi bu zaten aşağısı ya tek fanlı ya başka marka veya arızası olan kartlar.

    Buna rağmen letgoda sürekli şöyle mesajlar alıyorum,






    Bu da satmaya çalıştığım başka bir ürün için,
  • 15-07-2022, 16:25:15
    #2
    Tipik letgo ölücüleri..
  • 15-07-2022, 16:26:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bu yüzden letgo kullanmıyorum.
  • 15-07-2022, 16:26:04
    #4
    Piyasada ne kadar ölücü var letgoda hocam adamlar oradan ticaret yapıp para kazanıyorlar
  • 15-07-2022, 16:26:09
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dostum millet malesef aç.
    benim yazdığım çocuk izleme programları normal de 500-600 tl buna rağman 110 tl fiyat koydum sürekli abi 50 tl ye olur mu diye mesajlar geliyor.
    şimdi ne desek boş olur.
  • 15-07-2022, 16:26:31
    #6
    konum at hocam,
    at konum hocam,
    hocam konum at,
    hocam at konum, 😂
  • 15-07-2022, 16:26:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    İl neresi ?
  • 15-07-2022, 16:27:42
    #8
    mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konum at hocam,
    at konum hocam,
    hocam konum at,
    hocam at konum, 😂
    Hocam korktum konum atmaya şimdi gelir zorla istediği fiyattan alır
  • 15-07-2022, 16:28:00
    #9
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İl neresi ?
    İstanbul