Üstadım istesek de istemesek de piyasa gerçekten süper ötesi düştü.
Ayrıca sana şunu da söyleyeyim. Şehir efsanesi değil. Başkasından duyma anlatım değil.

Kendim 2-3 sene önceki piyasa çakılmasından sonra, elimdeki RX580 kartları 1000₺'den zorla sattım.
Yaklaşık 6 ay önce piyasa zirvedeyken. Son kalan 3 karı 24.000₺'ye yine ben sattım.

Şuna emin ol. Satmadığın her gün için pişman olacaksın. İhtiyacın yoksa paraya. Dursun koy kenarı. Tavsiyem bu yönde.
Daha dün 1 tane kart aldım. Elden görerek. Test ederek. Oyuncu PC'den sökerek. Faturalı. Ama garantisi dolmuş.
nvidia 1660TI = 4000₺ Nakit