• 14-07-2022, 15:47:14
    #1
    Yurtdışından ara sıra Euro ödemesi alıyorum. Parayı atan kişi Euro şeklinde Wise kullanıyor Wise'ta parayı bana TL olarak atıyor fakat transfer ücretini gönderici ödemesine rağmen bana gelen para kura göre 200-300 TL az oluyor. Benim sorum ben parayı atan kişiye direkt olarak Wise Euro hesabımı atarsam bana gelecek olan paradan kesinti olur mu ?
  • 14-07-2022, 15:50:27
    #2
    Bu sefer de hesabına çekerken ödersin komisyonu aynı mantık fark eden bir şey olmaz.
  • 14-07-2022, 15:51:05
    #3
    Kurumsal PLUS
    Otomatik çevrim özelliği açıksa kapatın. Wise'de EUR hesabınız yoksa uygulamadan açın.
  • 14-07-2022, 15:51:24
    #4
    Euro iban atarsanız Wise sizden küçük bir çeviri ücreti alır buna ilave olarak 20 küsür liraydı en son gönderim ücreti alır. Ben hep bu şekilde alıyorum.
  • 14-07-2022, 15:51:44
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sefer de hesabına çekerken ödersin komisyonu aynı mantık fark eden bir şey olmaz.
    25 TL çekme ücreti ve dönüştürme ücreti oluyor oda ufak bir miktar ayrıca uzun süre euro olarak tutmak istiyorum.
  • 14-07-2022, 15:54:59
    #6
    songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Euro iban atarsanız Wise sizden küçük bir çeviri ücreti alır buna ilave olarak 20 küsür liraydı en son gönderim ücreti alır. Ben hep bu şekilde alıyorum.
    Yani Euro olarak ödeme alırsam herhangi bir kesinti yaşamam değil mi ?
  • 14-07-2022, 15:58:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    eminaknt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani Euro olarak ödeme alırsam herhangi bir kesinti yaşamam değil mi ?
    Euro hesabina alirsan kesinti olmaz, direkt euro hesabini ver adama niye wise euro hesabini aciyosun?
    Ziraat EUR hesabina para yatirdim hic kesinti olmadi 3 euro mu ne ekstra ucret aldi benden o kadar.
  • 04-08-2022, 12:47:52
    #8
    eminaknt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışından ara sıra Euro ödemesi alıyorum. Parayı atan kişi Euro şeklinde Wise kullanıyor Wise'ta parayı bana TL olarak atıyor fakat transfer ücretini gönderici ödemesine rağmen bana gelen para kura göre 200-300 TL az oluyor. Benim sorum ben parayı atan kişiye direkt olarak Wise Euro hesabımı atarsam bana gelecek olan paradan kesinti olur mu ?
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sefer de hesabına çekerken ödersin komisyonu aynı mantık fark eden bir şey olmaz.
    SiberWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otomatik çevrim özelliği açıksa kapatın. Wise'de EUR hesabınız yoksa uygulamadan açın.
    songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Euro iban atarsanız Wise sizden küçük bir çeviri ücreti alır buna ilave olarak 20 küsür liraydı en son gönderim ücreti alır. Ben hep bu şekilde alıyorum.
    Efsaneyim66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Euro hesabina alirsan kesinti olmaz, direkt euro hesabini ver adama niye wise euro hesabini aciyosun?
    Ziraat EUR hesabina para yatirdim hic kesinti olmadi 3 euro mu ne ekstra ucret aldi benden o kadar.
    hocalarım konuyu hortlatık kusura bakmayın, ben de wise üzerinden ödeme aldım ama henüz bankaya para düşmedi. Dün euro olarak gönderilmiş ve wise takip linki atmış bana. ne zaman bankaya düşer bilginiz var mı?

  • 04-08-2022, 12:53:17
    #9
    Üyeliği durduruldu
    caglaryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocalarım konuyu hortlatık kusura bakmayın, ben de wise üzerinden ödeme aldım ama henüz bankaya para düşmedi. Dün euro olarak gönderilmiş ve wise takip linki atmış bana. ne zaman bankaya düşer bilginiz var mı?

    aksam ustu duser hesaba eger hesabin EURO hesabiysa verdigin.