Yurtdışından ara sıra Euro ödemesi alıyorum. Parayı atan kişi Euro şeklinde Wise kullanıyor Wise'ta parayı bana TL olarak atıyor fakat transfer ücretini gönderici ödemesine rağmen bana gelen para kura göre 200-300 TL az oluyor. Benim sorum ben parayı atan kişiye direkt olarak Wise Euro hesabımı atarsam bana gelecek olan paradan kesinti olur mu ?