songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Euro iban atarsanız Wise sizden küçük bir çeviri ücreti alır buna ilave olarak 20 küsür liraydı en son gönderim ücreti alır. Ben hep bu şekilde alıyorum.
Yani Euro olarak ödeme alırsam herhangi bir kesinti yaşamam değil mi ?