Wise ödemesi hakkında
19
●398
- 14-07-2022, 15:47:14Yurtdışından ara sıra Euro ödemesi alıyorum. Parayı atan kişi Euro şeklinde Wise kullanıyor Wise'ta parayı bana TL olarak atıyor fakat transfer ücretini gönderici ödemesine rağmen bana gelen para kura göre 200-300 TL az oluyor. Benim sorum ben parayı atan kişiye direkt olarak Wise Euro hesabımı atarsam bana gelecek olan paradan kesinti olur mu ?
- 14-07-2022, 15:51:05Otomatik çevrim özelliği açıksa kapatın. Wise'de EUR hesabınız yoksa uygulamadan açın.
- 14-07-2022, 15:51:4425 TL çekme ücreti ve dönüştürme ücreti oluyor oda ufak bir miktar ayrıca uzun süre euro olarak tutmak istiyorum.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2022, 15:54:59Yani Euro olarak ödeme alırsam herhangi bir kesinti yaşamam değil mi ?songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2022, 15:58:53Üyeliği durdurulduEuro hesabina alirsan kesinti olmaz, direkt euro hesabini ver adama niye wise euro hesabini aciyosun?eminaknt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ziraat EUR hesabina para yatirdim hic kesinti olmadi 3 euro mu ne ekstra ucret aldi benden o kadar. - 04-08-2022, 12:47:52eminaknt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSiberWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesonguku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehocalarım konuyu hortlatık kusura bakmayın, ben de wise üzerinden ödeme aldım ama henüz bankaya para düşmedi. Dün euro olarak gönderilmiş ve wise takip linki atmış bana. ne zaman bankaya düşer bilginiz var mı?Efsaneyim66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 04-08-2022, 12:53:17Üyeliği durdurulduaksam ustu duser hesaba eger hesabin EURO hesabiysa verdigin.caglaryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
