Konu başlığında da belirttiğim gibi şuanda ne yaptığınızı merak ettiğim için bu konuyu açtım .
ilk önce kendim anlatmak istiyorum.
Bir fabrikada özel güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum sabah 8 e kadar nöbet tutacağım bir yandan canım sıkıldığı için bu konuyu açtım. Ve morelim cidden çok bozuk hiçbir şeyin eski tadı yok. R10 da buna dahil instagram hesap satışı yapıyorum ancak alıcı yok satıcı çok farklı şeylere yönetmeye çalışıyorum ancak yok yok ekstra para kazanmaya çalışıyorum malesef iş yok eskiden maliyetine dahi olsa satış yapardım sırf karşıdaki müşteriyi memnun etmek için ama şuan oda yok ne olacak böyle ?
Şuan da ne yapıyorsun ?
14
●352
- 14-07-2022, 00:01:11Otomasyonda bot yapmaya çalışıyorum
Çalıştırıyorum oluyor bidaha çalıştırıyorum olmuyor
- 14-07-2022, 00:03:16Görev Scripti siparişlerini kuruyorum 2 saat sonrada eğitim vereceğim .
- 14-07-2022, 00:06:05Kurtlar vadisi izliyorum bir yandan da play consoluma 1-2 uygulama eklesem ufak ufak pasif gelir elde edebilir miyim yatırıma değer mi diye düşünüyorum