Siz diyince aklıma geldi geçen sene bu zamanlarda akşam 7 den sabah 7 ye nöbet tutuyordum vay beee... Zaman ne hızlı akıp geçiyor. Ama gece nöbetleri bitmiyordu,zor iş valla

şu an wordpress tema üzerinde çalışıyorum