• 14-07-2022, 00:07:49
    #10
    Inbound İndividual müşteri temsilcisiyim, mesaim bitti eğitim hazırlıyorum ve arkada
    https://youtu.be/4eAdY1sV0ig?list=RDUkYB5uRWVpY
  • 14-07-2022, 00:11:14
    #11
    Spor ⚡
  • 14-07-2022, 00:11:16
    #12
    R10'daki hizmetleri yerele taşısak iş yapar mı acaba diye düşünüyorum
  • 14-07-2022, 00:13:26
    #13
    Dizi izleyip, kendimi nasıl geliştirebileceğimi düşünüyorum. 😄
  • 14-07-2022, 00:28:32
    #14
    Whois ve Ip sorgu script yazıyorum burada konusunu açacağım inşallah.
  • 14-07-2022, 01:50:57
    #15
    igtr.net
    r10 da aşağıya gidip konuları okuyom