Şikayetçi olabilir miyim?
6
●324
- 11-07-2022, 21:04:10Merhaba, forumda Referanslı Coin Sistemler alanında bir kişi Nexo adında borsada yatırım karşıladığını belirtmişti. Bende buna istinaden kişiyle telegramda iletişime geçtim kişi yatırımı karşılayacağını belirtti. Üyelik doğrulaması yaptım hesabı ona verdim girdi kendine ait doğrulamaları koydu. Sonra 1 ay bekleyeceksin dedi Nexo Hesabımı vermek için. Şimdi de Nexo üyelikleri banlamış 1 ay geçti kendi paramı çekeceğim dedi girdi çekti parasını hesabımı ver diyorum hesabını sileceğim git yenisini aç diyor. Versene hesabımı ne alaka diyorum işim var vermiyorum diyor. Bu şahıs forumda üye. Konusu da vardı bununla ilgili. Şikayetçi olabiliyor muyum?
- 11-07-2022, 21:12:05Evet bu konuda şikayet konusu açabilirsiniz. Şifre sıfırlama yapamıyor musunuz ?
- 11-07-2022, 21:18:31İçerisine iki faktör koyduğu için hayır. Şu an kendisi dalga geçiyor resmen benimle. Az önce hesabını sileceğim git yenisini aç diyordu şimdi işim var diyor. Kaldırdım dedi girdim hala aynı alla alla diye dalga geçiyor hala.saitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2022, 21:18:45Hiç beklemeden kanıtlarıyla birlikte konu açın ayrıca telegramda mesajları silebiliyor ss alin
- 11-07-2022, 21:41:23Nexo borsasına mail atın ve hiç beklemeden kişi hakkında şikayet konusuda acabilirsiniz.yil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnfo@nexo.io
https://nexo.io/ borsa bu ise mail adresleri yukarıdaki gibidir.