yil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçerisine iki faktör koyduğu için hayır. Şu an kendisi dalga geçiyor resmen benimle. Az önce hesabını sileceğim git yenisini aç diyordu şimdi işim var diyor. Kaldırdım dedi girdim hala aynı alla alla diye dalga geçiyor hala.
Nexo borsasına mail atın ve hiç beklemeden kişi hakkında şikayet konusuda acabilirsiniz.
İnfo@nexo.io
https://nexo.io/ borsa bu ise mail adresleri yukarıdaki gibidir.