Merhaba, forumda Referanslı Coin Sistemler alanında bir kişi Nexo adında borsada yatırım karşıladığını belirtmişti. Bende buna istinaden kişiyle telegramda iletişime geçtim kişi yatırımı karşılayacağını belirtti. Üyelik doğrulaması yaptım hesabı ona verdim girdi kendine ait doğrulamaları koydu. Sonra 1 ay bekleyeceksin dedi Nexo Hesabımı vermek için. Şimdi de Nexo üyelikleri banlamış 1 ay geçti kendi paramı çekeceğim dedi girdi çekti parasını hesabımı ver diyorum hesabını sileceğim git yenisini aç diyor. Versene hesabımı ne alaka diyorum işim var vermiyorum diyor. Bu şahıs forumda üye. Konusu da vardı bununla ilgili. Şikayetçi olabiliyor muyum?