• 09-07-2022, 13:36:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    2 gündür haksız bir şikayet ve ithamlarla uğraşıyorum. Her konumun altına her yere benimle ilgili kötü yorumlar yapıyor. Onun kötü yorumları silinmiyorum benim açıklama yaptığım yorumlar siliniyor. Beyefendi beni whatsaptan sürekli tehdit ediyor. Neden benimle ilgilenmiyorsunuz. Platformu terk etmem mi gerek ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • haticesubasii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      İste konu çözüldüğü halde bana hala konularımın altina kotu yorum yapiyor. Haksiz trade verdi zaten. Anlayamıyorum 2 gündür çok ypruldum.
      Moderatörler maaşla değil gönüllü esasıyla çalışan kişilerdir. Bayram olduğundan dolayı aktif olamayabiliyorlar. Bence sabredip bekleyin ilgileneceklerdir.
  • 09-07-2022, 13:40:44
    #2
    Dün görmüştüm bu mesajı hocamız şuan aktif değil
    @Yeniceri; hocamızin mesaji
    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...post1083016109
  • 09-07-2022, 13:41:08
    #3
    bugün bayram biliyorsunuz dimi
  • 09-07-2022, 13:43:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bana sa bayram arefe günüm burnumdan geldi. Bayram da bile üzüntülyum onun report ettigi benim sadece aciklama yaptgim yorum siliniyor bana ettigi kötü yorum kalıyor.
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün bayram biliyorsunuz dimi
  • 09-07-2022, 13:44:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    İste konu çözüldüğü halde bana hala konularımın altina kotu yorum yapiyor. Haksiz trade verdi zaten. Anlayamıyorum 2 gündür çok ypruldum.

    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün görmüştüm bu mesajı hocamız şuan aktif değil
    @Yeniceri; hocamızin mesaji
    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...post1083016109
  • 09-07-2022, 13:49:59
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    haticesubasii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İste konu çözüldüğü halde bana hala konularımın altina kotu yorum yapiyor. Haksiz trade verdi zaten. Anlayamıyorum 2 gündür çok ypruldum.
    Moderatörler maaşla değil gönüllü esasıyla çalışan kişilerdir. Bayram olduğundan dolayı aktif olamayabiliyorlar. Bence sabredip bekleyin ilgileneceklerdir.
  • 09-07-2022, 13:50:19
    #7
    Tehdit mi ediyor? Mention atar mısınız kim olduğu ile alakalı.
  • 09-07-2022, 13:50:25
    #8
    size açılan konuda sizi küçük düşüren bir yorum göremedim. Anasayfada ödeme almışsınız sonrasında da moderator ne yapılabileceğini söylemiş. çok da abartmamak lazım
  • 09-07-2022, 13:53:39
    #9
    Bayramdayız biraz bekleyin çözülür. Eğer kendizi iyi ifade eder iseniz R10 adil bir platform suçlu kim ise cezasını alacaktır.