İste konu çözüldüğü halde bana hala konularımın altina kotu yorum yapiyor. Haksiz trade verdi zaten. Anlayamıyorum 2 gündür çok ypruldum.

Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün görmüştüm bu mesajı hocamız şuan aktif değil
@Yeniceri; hocamızin mesaji
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...post1083016109