2 gündür haksız bir şikayet ve ithamlarla uğraşıyorum. Her konumun altına her yere benimle ilgili kötü yorumlar yapıyor. Onun kötü yorumları silinmiyorum benim açıklama yaptığım yorumlar siliniyor. Beyefendi beni whatsaptan sürekli tehdit ediyor. Neden benimle ilgilenmiyorsunuz. Platformu terk etmem mi gerek ?