Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
İste konu çözüldüğü halde bana hala konularımın altina kotu yorum yapiyor. Haksiz trade verdi zaten. Anlayamıyorum 2 gündür çok ypruldum.
Moderatörler maaşla değil gönüllü esasıyla çalışan kişilerdir. Bayram olduğundan dolayı aktif olamayabiliyorlar. Bence sabredip bekleyin ilgileneceklerdir.